طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک از اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری آگاه هستند. استفاده از یک "قلم و کاغذ" برای انجام امور حسابداری مالی سبب می شود شما در گذشته بمانید. این در حالی است کهه در هیچ قانونی استفاده از نرم افزار حسابداری ملزم نشده است، اما با استفاده از نرم افزار حسابداری، با نگاه گذرا به گذشته متوجه تغیرات اساسی در زمینه حسابداری مالی خواهید شد.

سازمان: بیایید با آن روبرو شوید؛ هیچ چیز بدتر از یک کسب و کار که یک درک قوی نسبت به وضعیت مالی آن ندارید نیست. با نرم افزار حسابداری آن را آسان تر کنید.

توجه: استفاده از نرم افزار حسابداری موجب آسان تر شدن زمان پرداخت مالیات می گردد به خصوص اگر شما در حال بررسی اطلاعات مالیاتی خود باشید. همچنین نرم افزار حسابداری منطبق با قوانین مالیاتی،،  شما را در پرداخت حقوق و دستمزد کارمندانتان راهنمایی خواهد کرد.

ورودی آسان است، زمان پول است و به همین دلیل شما باید هر آنچه که می توانید برای تبدیل شدن به یک عملیات کارآمد تر استفاده کنید به کار ببندید. با نرم افزار حسابداری، اطلاعات ورودی را آسان و بدون اتلاف زمان زیادی ثبت کنید.

تاریخ دقیق: آیا عملکرد این شرکت در سال جاری بهتر از گذشته است؟ آیا تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است؟ شما می توانید با کمک نرم افزار حسابداری پاسخ این سوالات را به راحتیی دریابید. بهترین روش گزارش گیری دقیق از عملکرد مالی خود با استفاده از نرم افزار حسابداری محقق خواهدد  شد.

کسب و کار کوچک خود را به نرم افزار حسابداری قدرتمند مجهز کنید.در ادامه به مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری می پردازیم.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

تولید اتوماتیک سند: فاکتورها به صورت سریع و دقیق، اسناد، یادداشت های اعتباری، سفارشات خرید، اظهارات چاپ و حقوق و دستمزد همه به طور خودکار انجام می شوند.

به روز بودن اطلاعات: استفاده از نرم افزار حسابداری سبب می شود تا حسابداری سوابق به طور خودکار و به روز محاسبه گردد و به همین ترتیب مانده حساب (برای مثال حساب های مشتری) همیشه به روز خواهدد بود.

دقت: فضای کمتری برای خطا وجود دارد برای نمونه تنها یک ثبت حسابداری برای هر معامله به جای دو یا  سه ثبت برای یک سیستم دستی مورد نیاز است.

در دسترس بودن اطلاعات: داده ها فورا در دسترس هستند و می توانند در هر مکان و زمان در دسترس کاربران مختلف قرار بگیرند.

مدیریت اطلاعات: گزارش های تولیدی می تواند به مدیریت در جهت کنترل کسب و کار کمک کند، به عنوان مثال تجزیه و تحلیل سالانه بدهکاران نشان می دهد که حساب های مشتری سر رسیده و حساب سود و زیان و ترازنامه را با روند بهتری به اتمام می رسد.

خوانایی: با استفاده از نرم افزار حسابداری میتوان اطلاعات حسابداری را چاپ کرد بنابراین خوانایی بالای اسناد چاپی سبب افزایش بهره وری حسابداری می گردد.

بهره وری: استفاده بهتر از منابع و زمان باعث می شود تا جریان نقدی از طریق جمع آوری بدهی، بهتر و کنترل موجودی بهبود یابد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.