طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

ویژگی‌های یک نرم افزارحسابداری خوب چیست؟

قابلیت حمل

یک نرم‌افزار حسابداری خوب در هر مکان و زمان امکان پیگیری تمام مخارج و درآمدهایتان را فراهم  می‌کند و کار شما را در برنامه ‌ریزی مالی ساده می‌کند. به کمک یک نرم‌افزار بودجه‌بندی می‌توانید تمام حساب‌ها، معاملات و قبوض پرداختی خود را در یک مکان داشته باشید و به سادگی به همه ‌ی آن‌ها دسترسی داشته باشید. نرم‌افزاری که قابلیت حمل داشته باشد، قادر است در وسیله‌های الکترونیکی مختلف نظیر تلفن‌هایی هوشمند و تبلت‌ها اجرا شود و از این طریق در هر کجا که باشید، دسترسی به بودجه ‌بندی مالیتان را برایی شما فراهم کند.

سادگی

سادگی یک نرم‌افزار حاصل ظرافت فنی آن است. اگر بهترین نرم‌افزار حسابداری موجود را نیز در اختیار داشته باشید که قادر باشد تمام مشکلات مالی شما را حل کند، اما نتوانید به سادگی از آن استفاده کنید، بیش‌تر از چند روز یا چند ساعت از آن نرم‌افزار استفاده نخواهید کرد.

امنیت

امنیت مهم‌ترین ویژگی یک نرم‌افزار حسابداری مالی به شمار می‌رود. با توجه به این که تعداد وسایل الکترونیکی همراه روز به روز بیش‌تر می‌شود، میزان استفاده‌ی این دستگاه‌ها از اینترنت به طور چشم‌گیریی افزایش یافته است. از همین روی برخی از سازندگان نرم‌افزارهای موبایل اطلاعات کاربران خود را به شرکت‌های جمع‌آوری اطلاعت می‌فروشند تا سود اندکی کسب کنند. یک نرم‌افزار حسابداری خوب باید از نظر امنیتی قوی باشد و از اطلاعات شخصی کاربران خود به خوبی محافظت کند.

ویژگیهای یک نرم افزار خوب :

مبتنی بر اصول مهندسی نرم افزار طراحی شده باشد

در عین دارا بودن ویژگیهای مورد نظر موضوع نرم افزار، دارای رابط کاربری ساده و آسان باشد

دارای ساختار پایگاه داده منسجم و مستحکم باشد . اهمیت این مطلب از اینروست که در واقع کلیه اطلاعات نرم افزار در فایلهای پایگاه داده ذخیره می شوند . در حقیقت طراحی پایگاه داده بخش مهمی از پروسه طراحی نرم افزار می باشد.

نرم افزار تا حد امکان اجازه ورود اطلاعات اشتباه را به کاربر ندهد.

ارتباط منطقی بین اطلاعات توسط سیستم مدیریت گردد.

کاربر مجبور به ورود اطلاعات تکراری در برنامه نباشد. این موضوع تا حد زیادی به طراحی ساختار پایگاه داده دارد.

انواع نرم افزار حسابداری :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.