طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

امکانات نرم افزار پرتو بیتا

با توجه به ساختار استاندارد حسابداری در ایران، عموم سیستم های حسابداری موجود که برای سازمان های متوسط طراحی شده اند، دارای امکانات مشخصی می باشند. با توجه به این نکته، استراتژی اصلی درر طراحی نرم افزار حسابداری بیتا سرعت بخشیدن به انجام کار با سیستم از طریق ایجاد امکانات کاربردی درر نرم افزار می باشد. کاربران نرم افزار حسابداری بیتا توان بالا در حسابداری و کاربری ساده و آسان را بعنوانن مزیت این نرم افزار ذکر می کنند.

برخی امکانات سیستم

·         معرفی چندین شرکت جهت ثبت اطلاعات مالی

·         معرفی دوره های مالی در بازه زمانی دلخواه و تهیه گزارشات تلفیقی و مقایسه ای بین آنها

·         امکان طبقه بندی حساب ها تا 8 سطح (برای هر دوره مالی امکان تعیین تعداد لایه ها، طول کد هر  لایه و عنوان هر لایه وجود دارد)

·         امکان معرفی تفصیلی های مختلف (اشخاص، مراکز هزینه، پروژه، قراردادها و...) در قالب تفصیلی شناور تا 6 سطح به صورت همزمان

·         امکان تعریف گروه های تفصیلی مختلف به ازای هر تفصیلی شناور

·         امکان ارتباط تفصیلی های شناور با حساب ها جهت صدور اسناد با کمترین خطای احتمالی

·         انجام عملیات قابل تنظیم مرتب سازی آرتیکل های سند با الگوی استاندارد (ابتدا ردیف های بدهکار به ترتیب کدینگ و سپس ردیف های بستانکار) در زمان ثبت اسناد حسابداری

·         امکان تعریف الگوهای مختلف چاپ سند مرکب و استفاده از آنها در زمان چاپ اسناد (مثلاً کل در سطح معین با نمایش تفصیلی ها یا بدون نمایش آنها، تعیین نوع مرتب سازی و ...)

·         ثبت سند در چهار وضعیت یادداشت، موقت، بررسی شده و دائم و اعمال سطح دسترسی آنها به ازای هر کاربر

·         امکان مشاهده مانده حساب یا دفتر حساب در زمان ثبت اسناد حسابداری

·         معرفی چندین شماره سند با عناوین شماره اصلی سند، شماره ارجاع، شماره ثابت غیر قابل تغییر جهت پیگیری

·         هشدار قابل تنظیم جهت رعایت ترتیب تاریخی اسناد در هنگام صدور آنها

·         امکان ثبت شماره عطف و تاریخ عطف جهت آنالیز حساب ها (مثلاً در اسناد خزانه جهت پیگیری اسناد یک چک)

·         معرفی ماهیت حساب ها و هشدار لازم به منظور جلوگیری از اشتباه کاربران

·         امکان بستن حسابهای موقت و دائم به صورت اتوماتیک و صدور سند سود و زیان، اختتامیه و افتتاحیه توسط نرم افزار

·         امکان دریافت گزارشات استاندارد مالی شامل : سند حسابداری، دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر معین، دفتر تفصیلی، دفتر گروه های تفصیلی، تراز 4،6و 88 ستونی با اعمال شرایط مختلف

ویژگی های کاربردی

·         در زمان صدور اسناد حسابداری این امکان در نرم افزار طراحی شده است که کنترل ها و خطایابی اطلاعات واردشده (مثل کنترل صحت کدینگ، مبالغ و ... ) هم در زمان ثبت هر آرتیکل انجام شود و همم بدون محدود شدن کاربر در ثبت آرتیکل ها، در زمان ثبت کلی سند، کلیه کنترل ها یکجا انجام شود.

·         امکان مرور حسابها در سطوح حساب، گروه های تفصیلی و تفصیلی ها و مشاهده گردش در حالت های مختلف

·         امکان استفاده از کدهای مشابه برای تعیین شروط کدینگ در کلیه گزارشات با استفاده از کاراکتر استاندارد *(مثلاً * 107 معادل کد 107001 تا 107999)

·         امکان اصلاح سند حسابداری از محیط گزارشات (در صورت داشتن مجوزهای لازم)

·         ساخت نمونه پرینت های مختلف برای هر فرآیند و گزارش و امکان تعیین دسترسی به هر نمونه پرینت به کاربران از طریق ابزار مدیریت چاپ

  • ساخت نمونه پرینت های مختلف برای هر فرآیند و گزارش و امکان تعیین دسترسی به هر نمونه پرینت به کاربران از طریق ابزار مدیریت چاپ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.