طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

مواردی که در انتخاب نرم افزار حسابداری باید بررسی کنید

1-      نرم افزار حسابداری مناسب شغل خود را شناسایی نموده یا درباره آن مشورت کنید.

برخی از بسته های نرم افزاری حسابداری برای صنعت و حرفه ای خاص طراحی شده اند. از این قبیل نرم افزار ها می توان نرم افزار های تولیدی، شرکتی، فروشگاهی، بازرگانی و ... را نام برد. با وجود اینکه نرم افزار های عمومی معمولا مقرون به صرفه تر هستند، اما نرم افزاری که متناسب با شغل شما باشد، امور حسابداری را برای شما آسان تر و راحت تر می سازد. برای مثال اگر شما صاحب یک بوتیک لباس فروشیی باشید، نرم افزار حسابداری ویژه خرده فروشی به شما کمک می کند که موجودی خود را به راحتی مدیریتت نمایید. در این نرم افزار ها ویژگی هایی طراحی شده است که شما را قادر می سازد به سادگی آیتم هایی ازز قبیل رنگ، سایز و یا نوع کالا انتخاب نمایید. این نرم افزار های حسابداری همچنین دارای سیستم فروشش یکپارچه می باشند. به طور کلی نرم افزار های ویژه مشاغل برای کاربردهای عملیاتی و بالا بردن ارزیابیی  عملکرد مشاغل طراحی گردیده اند.

2-      تصمیم بگیرید که می خواهید نرم افزار شما شامل چه ویژگی هایی باشد.

یک لیست از کارهایی که می خواهید نرم افزار حسابداری شما، متناسب با نیاز و ساختار شغلتان داشته باشد را تهیه نمایید. ممکن است شما به نرم افزار حسابداری ساده نیاز داشته باشید که تنها جریان هایی نقدی شما را پیگیری نماید. یا ممکن است شما به یک نرم افزار جامع نیاز داشته باشید که تمامی کارها راا  برایتان انجام دهد.

3-       با یک راه حل کم هزینه شروع کنید.

بسته به اینکه نیاز های شما تا چه حد عمومی و یا پیچیده می باشند، باید نرم افزار مطابق با نیاز خود را انتخاب نمایید. برای مثال اگر شما تنها مالک کسب و کار خود هستید، کارمندی ندارید و گردش موجودی شما پایین است و تعداد انگشت شماری مشتری دارید، نرم افزار های ارزان قیمت پایه برای شما بهترین گزینهه است. این گونه نرم افزار ها تمامی ویژگی های پایه ای را که شما به آن نیاز دارید را دارا می باشند. این نرم افزار ها شما را قادر می سازند که فاکتورها را برای بسیاری از مشتریان خود صادر نمایید و مشتریان شما میی  توانند امکان پرداخت از طریق خودپرداز و سایر امکانات مشابه را داشته باشند.

 نرم افزار حسابداری بیتا به شما توانایی رشد با کسب و کارتان را می دهد

4-       تمام هزینه های درگیر با قیمت گذاری را در نظر بگیرید. (خدمات پس از فروش و تمدید سالیانه)

اگر کسب و کار شما گردش موجودی بالایی دارد و یا کارمندان زیادی دارید لازم است که از قابلیت های پیچیده تر و ویژه شغل خود بهره مند شوید. این گونه نرم افزار ها موجودی شما را به طور مداوم کنترل کرده و به شماا کمک می کند که برای خرید خود برنامه ریزی کرده و جریان های نقدی خود را مدیریت نمایید. همچنین میی توانید چندین سطح قیمت گذاری تعریف نمایید. بنابراین در هنگام خرید نرم افزار حسابداری علاوه بر هزینهه کلی نرم افزار که باید پرداخت نمایید به سایر هزینه ها نیز توجه کنید: هزینه های تعمیر و نگهداری،،  پشتیبانی و ارتقا های دوره ای.

5-       اطمینان حاصل کنید که نرم افزار حسابداری شما توانایی رشد با کسب و کارتان را دارد.

انعطاف پذیری یک عامل کلیدی در هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری کسب و کار شما می باشد. کسب و کار شما ممکن است در ابتدا محدود و کوچک باشد، اما اگر شما قصد داشته باشید که کسب و کار خود را رشدد دهید، به نرم افزاری نیاز خواهید داشت که بتواند خود را با گردش موجودی بالا، کارمندان و مشتریان بیش تر خود را تطبیق دهد. دریابید که نرم افزار شما ماژول های افزایش قابلیت و ارتقا را دارا می باشد زیرا این نکته ازز اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. وقتی صحبت از مدیریت مالی به عمل می آید، یک نرم افزار مالی خوبب  می تواند تفاوت را در کسب و کار شما ایجاد نماید.

 نرم افزار بیتا نرم افزار حسابداری بیتا , نرم افزار حسابداری

 نرم افزار حسابداری بیتا از جمله نرم افزارهای بسیار پرکاربرد به شمار می آید

کلام آخر، پس از در نظر گرفتن تمامی ویژگی ها و قابلیت های متناسب با شغلتان اقدام به خرید نرم افزار  نمایید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.