طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

طراحی سایت و پورتال آِتی بیتا

طراح انواع وب سایت و پورتال حرفه ای

بهترین نرم افزار حسابداری چه ویژگی هایی دارید ؟

 

شرکت نرم افزار ترازنگار در مقاله قبلی در باره ویژگی های نرم افزار حسابداری خوب صحبت کرد و موارد اولیه را که هر شرکتی برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب باید در نظر بگیرد به طور خلاصه توضیح داد.

اولین قدم برای انتخاب نرم افزار حسابداری خوب، شناخت دقیق و کامل از خود شرکت و نیاز هایش معرفی  شد.

و حالا فاکتور های کلی برای یک نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز های خودتان را مرور می کنیم.

 1)  یادگیری و استفاده آسان

فراموش نکنید که نرم افزار حسابداری را انتخاب کرده اید تا کار های حسابداری را به قول معروف سر و  سامانی دهید تا هم دقیق تر باشد هم آسان تر.

بنابراین کار کردن با نرم افزار حسابداری نباید خود تبدیل به یک فرایند طولانی و کسل کننده شود و کاربران از استفاده با آن وحشت کنند. پس محیط نرم افزارحسابداری را برای چند روز امتحان کنید تا در آینده از همینن  مشکل که در ابتدا بسیار ساده به نظر می آید اذیت نشوید.

نرم افزار حسابداری، جزو آن دسته از نرم افزار هایی است که شاید هر روز باید با آن کار کنید مانند یک نرم افزار crm ، پس گول ظاهر های بسیار زیبا را نخورید. نرم افزار حسابداری که در عین حال ساده، زیبا و روانن  باشد بهترین گزینه از لحاظ ظاهری است.

2)  انعطاف پذیری

انعطاف پذیری در یک نرم افزار حسابداری دقیقا به چه معنا است؟

خوب، همان طور که در بالا هم چند بار گفتیم، شما زمان زیادی را برای یک نرم افزار حسابداری در روز می گذارید و این نرم افزار حسابداری باید خیلی مطابق با خود شرکت شما و همان نیاز هایی که بار ها گفتیمم باشد. به عنوان مثال اگر شرکت شما نیاز به یک فیلد اضافه برای یک کار خاص دارد، قابلیت اضافه شدن اینن فیلد وجود داشته باشد.

اسم ها، حساب ها و ... را با توجه به ساختار شرکت شما تنظیم شود تا در استفاده روزانه از این نرم افزار حسابداری احساس راحتی داشته باشد.

3) پشتیبانی خوب و در دشترس

خوب، چه موردی از این مورد مهم تر؟ حتما شما هم مانند من فکر می کنید که یک نرم افزار حسابداری نیاز به یک پشتیبانی خوب دارد تا در شروع کار شما را راهنمایی کند، تمام مشکلات را بر طرف کند، پاسخ گوی نیازز شما باشد و در آخر همین در کنار شما بودن به این معنی است شما برای آن شرکت نرم افزار حالا در هرر زمینه که فعالیت دارد از نرم افزار حسابداری گرفته تا نرم افزار crm و نرم افزار حسابداری تحت وب مهمم  هستید. پس در ابتدا در مورد پشتیبانی خوب حتما پرس و جو کنید.

و حرف آخر این که این موارد ذکر شده یک سری ویژگی هایی کلی هستند، و این شمایید که انتخاب می کنید کدام مورد برایتان اهمیت بیش تری دارد.

شرکت نرم افزار ترازنگار در صفحه نرم افزار حسابداری به طور کامل موارد زیر را توضیح داده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.